Nu är det nog snart tid...
2010-11-11 / 22:58:44 / Allmänt

Nu är det nog snart tid för att träffa Lovas invånare. Hennes mage har sjunkit ner under, nästan försvunnit om man tittar på henne uppifrån. Jag har börjat tempa henne nu ikväll och kvällens temp låg på 37,1.
Har funderat ganska mycket på Paks och hennes stress under dagen, tyvärr verkar det som om hennes matvägran faller samman tidsmässigt med de perioder när jag har mycket att göra och stressar som en galning. Det känns inte vidare kul att jag faktiskt skadar min hund när jag stressar. Hög tid att ta en ordentlig funderare över hur jag lever mitt liv. Har alltid sagt att jag gör vad jag vill så länge jag inte skadar nån annan men nu har förutsättningarna ändrats ganska rejält.
Tid att gå och lägga sej så får vi se om Lova väcker oss inatt :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: