Är återigen så stolt och nöjd med min lilla pälsboll. <3 <3 <3
2010-04-29 / 22:25:46 / Allmänt

Idag har vi börjat på Allmänlydnadskurs jag och Lova. Så underbart duktig var hon min älsklingstös och vi fick massor med beröm för vår fina kontakt och ett jättebra samarbete. STOLT MATTE!!! Är i en grupp med diverse olika hundar, allt från Cane Corso, Lejonberger ner till en pytteliten Jack Russeltös. Gladaste hundarna var de två så farliga kamphundarna...
Tiden kryper all närmare den 12/5 och det är vekligen positivt. Då ska lilla Paks flytta hit eller rättare sagt ska jag åka till Svenshögen (6 mil norr om Göteborg) och hämta henne. Längtar verkligen efter att få träffa henne och ta med henne hem men även efter att få träffa Kicki som har fött upp henne.
Mycket att se fram emot i min lilla hundvärld!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: